跑完!收工!

順利完成第九次墨爾本馬拉松,下次我可以升級做Spartan 跑手,穿上專屬綠色戰衣!Spartan 是墨爾本馬拉松獨有的跑手榮譽,必須最少跑十次,完成後會給予一個終生跑手號碼,及記錄於『跑手堂』中。今天大約有千多名Spartans,其中三名跑手更完成了開始舉辦以來所有43次的墨爾本馬拉松。

跑前經過多場超長課訓練,由攝取營養能量嘅量同頻率,到控制心跳率,及可持續的速度,都預演及測試過。跟教練商量過後,決定放棄之前練了一年的目標跑速,寧願以較慢速度跑,但由頭到尾『舒服』地以均速完成。(如果馬拉松係可以舒服的話)

成績係3小時36分。停了兩年多,『復出』再練66星期,加上一把年紀,收貨!滿足!

不想寫得太技術性,悶死人。有興趣的請留言,我盡量答。

今次馬拉松嘉年華有超過9,000人參加,史上最多!但新手亦多。原途不少人明顯勉強了,救護員,救傷車忙碌著。有興趣參加者務必要多緞練,不要打天才波。馬拉松是沒有所謂臨場發揮的,既需要意志但又不可以只靠意志,送你到42.195 公里外終點的,始終只有你雙腳。

最後一提,世界仍未和平,大家請繼續努力。

跳舞仲得。跑完慶祝中!終於可以飲酒!

後記:多謝Paco、sorry 、係多謝兩位教練Zero及粉紅大佬!佢兩公婆簡直係神鵰俠侶,飛左去夏老威參加鐵人世界賽。恭喜大佬強力完成!

後記之二:穿了十二年的比賽用跑鞋,今場之後決定換啦。大家一齊經歷左6、7場馬拉松,三場半程(70.3)鐵人賽,仲有其它較短三鐵賽事。今天除了舊之外,其只求輕量化設計,既傷腳,又過時。我會說聲「謝謝」,跟著斷捨離。

用了十二年的比賽鞋。

Published by Lok

Middle-aged entrepreneur who is always looking for inspirations to create. 中年有機, 好戲在後頭! 小弟一把年齡,驚覺中年先有機,生活無可避免改變,現在誠實面對 。每日繼續打拼,尋找靈感,堅持去創造。

Leave a comment